Proiectul este impartit in 2 module:
Exista 3 tipuri de utilizatori: administrator, neinregistrat si inregistrat cu drepturi clar definite.
Administratorul poate sa creeze, editeze si sa stearga toate entitatile prezente: utilizatorii, clientii, camerele, facilitatile camerei, tipul de camera si rezervarile
Utilizatorul neinregistrat poate cauta disponibilitatea unei camere pentru o anumita data si un anumit numar de oaspeti, insa fara posibilitatea de a face o rezervare
Utilizatorul inregistrat poate rezerva o camera si poate accesa panoul de control propriu unde are posiblitatea de a-si modifica profilul si de a-si vedea rezervarile.
Aplicatia contine si o pagina dinamica unde utilizatorul va putea vedea tipurile de camere listate in modulul de administrare.
Utilizatorul are de asemenea posibilitatea sa se inregistreze si sa se logheze ulterior in aplicatie.
Exista si o pagina de contact unde un vizitator poate trimite mesaje catre administratori.
# | Nume entitate | Descriere |
---|---|---|
1 | Customer | Contine date despre clienti si ce rezervari sunt atribuite pentru un client. |
2 | User | Contine date despre administratori |
3 | Room | Contine informatii precum numarul camerei, daca este sau nu activa, tipul de camera si rezervarile atribuite. |
4 | Amenity | Contine informatii despre o facilitate ce poate fi atribuita unui tip de camera, cat si o iconita reprezentativa. |
5 | Booking | Contine infomatii despre rezervari si camerele atribuite. |
6 | Media | Contine informatii despre imaginile ce pot fi atribuite unui tip de camera. |
7 | RoomType | Contine informatii despre tipul de camera, ce imagini, camere si facilitati are atribuite. |
Relatiile dintre entitatie sunt urmatoarele: