Google+

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[1.6.x] Advanced Invitations System
#1
Brick 
Salut!
În cele ce urmează vă voi prezenta modificarea Advanced Invitations System, ce nu este altceva decât un sistem complex de invitaţii pentru forumul dvs. MyBB.

Modificarea este oferită sub o licență specială, cu mențiunea că poate fi folosită în mod gratuit.
Versiune curentă : 1.0.0
Dezvoltare Git : AIS MyBB
[Image: 11kv88n.png]
Cuvânt înainte,

Prima întrebare care cred că v-o puneţi este de ce a fost nevoie de un alt sistem de invitaţii, având în vedere că acum câteva săptămâni/ luni (nici eu nu ştiu exactTongue) a mai apărut o modificare pe această temă. De ce totuşi AIS? Nu o să vă dau decât 2 motive, care din punctul meu de vedere sunt suficiente pentru a demonstra acest lucru.
1.În momentul în care am început să lucrăm la această modificare, undeva prin luna septembrie 2011, nu ştiam că va mai apărea (între timp) şi o altă modificare pe această temă.
2.M-am uitat puţin pe acea modificare şi vă pot spune cu toată sinceritatea că aceasta este mult peste aceea. Oferă mult mai multe opţiuni. Nu are rost să mai pierd timpul acum, prin a enumera ce oferă în plus, pentru că veţi afla singuri acest lucru. Ce trebuie să faceţi? Păi să citiţi următoarele rânduri.

0. Cerințe de sistem

  • versiunea 5.2.0 de PHP sau mai nouă
  • versiunea 1.6.0 de MyBB sau mai nouă
  • o bază de date de tip MySQL
1. Caracteristici

  • Setări principale
    • Activare / dezactivare modificare;
    • Posibilitatea de a restricţiona procesul de înregistrare de pe forum numai pe baza unei invitaţii;
    • Activare / dezactivare opţiune de a arăta numărul de persoane aduse pe forum de un anumit user prin intermediul acestui sistem (numărul este afişat în cadrul profilului său)
    • Posibilitatea de a seta un anumit număr de zile după care o invitaţie trimisă expiră;
    • Setări pentru crearea unor mesaje customizabile care vor fi trimise în momentul trimiterii unei invitaţii sau cumpărării unora;
    • Setări pentru activarea sau dezactivarea unor metode de a cumpăra invitaţii pe bani reali sau virtuali (se oferă posibilitatea cumpărării unor invitaţii prin Paypal, SMS - Fortumo sau NewPoints)
  • Metode de obţinere a invitaţiilor
    • Mai sus am anticipat faptul că o primă metodă de a creşte numărul de invitaţii este de a le cumpăra prin Paypal , SMS sau NewPoints;
    • Am mai implementat un sistem prin care se pot acorda / lua invitaţii şi pe baza unor acţiuni realizate de utilizator pe forum. În principiu se pot acorda credite în momentul în care un user postează un subiect o replică, votează într-un subiect etc.
    • Am implementat și un task prin care se acordă invitații în funcție de timpul petrecut pe forumul cu pricina de către un utilizator. Pentru acest lucru am pus la dispoziție 2 setări prin care este ales numărul de ore / zile pentru care se acordă un anumit număr de invitații.
    • Regulile de acordare a invitaţiilor de la punctul anterior sunt stabilite de administrator, prin setarea acţiunii cât şi a unor parametri adiţionali, din care se pot enumera : id-urile forumurilor în care este valabilă regula, id-urile grupurilor de utilizatori pentru care va fi valabilă regula sau chiar numărul de invitaţii ce se vor acorda.
  • Opţiuni avansate
    • Pentru această modificare s-a implementat şi un sistem de module, prin care vă puteţi scrie propriile modificări. AIS permite utilizarea a peste 30 de cârlige pentru scrierea şi încorporarea unor module.
    • Pentru fiecare grup de utilizatori în parte se poate seta un anumit număr maxim de invitaţii pe care un utilizator din acel grup îl poate avea.
    • Un utilizator poate avea şi un număr nelimitat de invitaţii dacă grupul din care face parte are setat -1 în cadrul câmpului număr maxim de invitaţii.
    • Fiecare cheie generată este unică. Algoritmul de generare a cheii oferă această caracteristică.
    • Opţiune de recuperare sau nu a invitaţiilor expirate;
    • Se pot acorda invitaţii în momentul în care o persoană se înregistrează pe forum;
    • În cazul în care administratorul a ales ca înregistrarea pe forum să se facă numai prin intermediul unei invitații și un utilizator greșește de mai multe ori codul invitației atunci o perioadă de timp el va primi "ban". Numărul de încercări și perioada de timp specificată mai sus se pot seta prin intermediul unei setări;
  • Alte opţiuni
    • Se pot dona invitaţii către un alt utilizator de pe forum;
    • Administratorii pot modifica numărul de invitaţii ale unei persoane de pe forum, aşa cum doresc ei;
    • Tot administratorii pot reseta numărul de invitaţii pentru toţi membrii de pe forum;
    • În panoul de administrare există statistici referitoare la acest sistem (top 10 membri cu cele mai multe invitaţii, top 10 membri care au adus pe forum cei mai mulţi membri prin invitaţiile acordate de ei etc.)
    • De asemenea există şi un sistem avansat de jurnale (log-uri) în care se pot vedea acţiunile realizate de membri / admini;
2. Instalare

Instalarea acestei modificări necesită urmarea cu stricteţe a paşilor de mai jos :
  1. Se urcă toate fişierele şi directoarele din folderul Upload al arhivei modificării pe server, respectând structura de directoare din acesta.
  2. După ce vă asiguraţi că toate fişierele şi directoarele au fost urcate cu succes pe server, va trebui să activaţi modificarea de pe pagina Plugins din secţiunea Configuration a panoul de administrare.
  3. Dacă activarea s-a realizat cu succes puteţi începe să vă configuraţi sistemul atât de pe pagina Settings > Advanced Invitations System cât şi de pe pagina Configuration > Advanced Invitations System.
3. Actualizare

Nu există încă informaţii legate de actualizarea unor versiuni ale acestui sistem.

4. Imagini cu modificarea

Mai jos au fost adăugate o serie de imagini prin care puteți vedea o parte din această modificare.
                   

5. Informaţii legate de utilizarea modificării

I. Familarizare cu modificarea
După instalarea şi activarea modificării din panoul de administrare, în cadrul secţiunii Settings vă va apărea un nou grup de setări, iar în cadrul secţiunii Configuration vă va apărea o nouă pagină intitulată „Advanced Invitations System”.
II. Adăugarea unei noi reguli de obţinere a invitaţiilor
Pe prima pagină „Main Page” puteţi adăuga o serie de reguli prin care pot fi date sau luate invitaţii pentru diverse persoane de pe forum cât şi puteţi edita numărul de invitaţii ale unei persoane sau de ce nu reseta acest număr la o anumită valoare pentru fiecare utilizator de pe forum. O să insist mai mult pe specificarea modului de utilizare a regulilor de adăugare sau luare a unor invitaţii, deoarece celelalte operaţii de pe pagina sunt mai intuitive. Pentru a adăuga o regulă va trebui să daţi clic pe butonul „+” (cel cu alb şi verde - colţul dreapta sus). Imediat după ce faceţi această acţiune vă va apărea un formular. Câmpul „Rule Type” specifică acţiunea care va genera apelarea acestei reguli. De exemplu să alegem din listă „New Registration”. Cred că aţi observat că a mai apărut un câmp... „Income Rate” specifică numărul de invitaţii care vor fi date / luate la realizarea acţiunii specificate de tipul „Rule Type”. Valoarea sa trebuie să fie un număr întreg. Dacă e pozitivă atunci se vor adăuga invitaţii în contul utilizatorului, iar dacă are valoare negativă vor fi luate. Există unele acţiuni, cum e şi „New Registration” la care puteţi completa şi un câmp adiţional intitulat „Additional Rate”. În cazul acţiunii de faţă vi se permite să setaţi şi un număr de invitaţii ce vor fi date / luate pentru cel care a invitat persoana respectivă cu scopul de a se înregistra (pentru refferali). Câmpurile „Forums” şi „Groups” vă oferă posibilitatea de a selecta câteva forumuri / grupuri de utilizatori în care acţiunea este valabilă. Pentru „New Registration” aceste câmpuri sunt inactive, deoarece nu se ţine seama de ele. În fine ultimul câmp „Is Enabled” are rolul de a activa sau dezactiva regula respectivă.
III. Setarea unui număr maxim de invitaţii pentru un anumit grup de utilizatori
Modificarea vă pune la dispoziţie posibilitatea de a seta un număr maxim de invitaţii pe grup. Modificarea valorii acestei setări se face accesând Users & Groups > Groups > grupul dorit > Edit User Group > Maximum Invitations . În mod implicit fiecare grup are „-1” adică număr nelimitat de invitaţii. Totuşi există o restricţie şi anume cea dată de baza de date, câmpul care stochează aceste valori este declarat de tipul bigint(30), adică acest număr poate avea maxim 30 de cifre.
IV. Trimiterea unei invitaţii
Pentru trimiterea unor invitaţii va trebui să accesaţi panoul de control al utilizatorului (UserCP). În cadrul grupului „Your Profile” veţi constata că apare o legătură cu titlul „My Invitations”. Daţi clic pe ea. În primul tabel de pe pagină veţi găsi informaţii despre invitaţiile deja trimise de dvs. către anumite adrese de email, dacă aveţi. Imediat sub acest tabel găsiţi un formular prin care puteţi trimite o invitaţie la o anumită adresă de email. Câmpul „Message” este opţional. De asemenea aveţi posibilitatea ca înainte de trimiterea invitaţiei să obţineţi şi un preview cu conţinutul mesajului ce va fi trimis către adresa de e-mail specificată de dvs. în formular. Acest lucru se poate realiza prin apăsarea butonului "Preview". În momentul în care consideraţi că puteţi trimite invitaţia atunci nu vă mai rămâne decât să apăsaţi pe butonul "Send". (Nu uitaţi să aveţi cel puţin o invitaţie în cont, altfel veţi primi un mesaj de eroare!)
1.Prelucrarea invitațiilor trimise
Odată ce trimiteți o invitație către o anumită adresă de e-mail aveți la dispoziție două opțiuni pe care le puteți face cu acea invitație. Prima permite retrimiterea invitației către adresa de e-mail specificată la generarea pentru prima data a invitației. Pentru a putea retrimite invitația va trebui ca dvs. să fiți persoana care a acordat invitația și nu în ultimul rând să treacă o anumită perioadă de timp de la trimiterea ultimului reminder. Există o setare care stabilește în mod implicit această perioadă de timp la 3 zile. În principiu dacă ați generat invitația ieri, atunci azi nu veți putea retrimite invitația. Va mai trebui să așteptați 2 zile.
2.Recuperarea unei invitații expirate
Modificarea permite sau nu recuperarea unei invitații expirate. În mod implicit dacă în 7 zile de la data generării unei invitații, aceasta nu este utilizată înseamnă că ea va expira, adică după scurgerea acestor zile nu va mai putea fi utilizată. Am dat posibilitatea administratorilor de a specifica sistemului dacă invitația expirată mai poate fi sau nu recuperată de către autorul ei. Dacă nu va mai putea fi recuperată atunci utilizatorul care a trimis invitația o va pierde definitiv. În mod implicit setarea permite recuperarea unei invitații expirate. Ar mai trebui precizat faptul că recuperarea invitației se face atât automat de către sistem, în momentul în care cineva se înregistrează pe forum cu o invitație, cât și manual, prin apăsarea imaginii de tip buton "Get Back" din "User CP".
V. Donarea de invitații
Această modificare vă pune la dispoziție și posibilitatea de a dona invitații și altor utilizatori de pe forumul pe care e instalată. Formularul de donare are 3 câmpuri. Primul vă oferă posibilitatea de a introduce numele de utilizator căruia doriți să îi faceți această donație. Nu se acceptă să vă faceți donații proprii! Următorul câmp vă permite setarea numărului de invitații pe care doriți să îl donați. Se acceptă doar valori numerice, strict pozitive și întregi, mai mici de 999999999 (sau egal). În fine ultimul câmp "Reason" permite introducerea unui motiv pentru donația dvs. Acest câmp va apărea în cadrul corpului mesajului de tip PM ce îl va primi destinatarul imediat după ce are loc donația. Corpul mesajului de tip PM poate fi customizat utilizând setările din Admin CP, secțiunea Settings.

6. Probleme / sugestii

Dacă aveţi de raportat buguri sau de ce nu aveţi sugestii prin care se poate îmbunătăţi această modificare le puteţi face postând în cadrul forumului cu numele acestei modificări, forum din care face parte şi acest subiect sau aici. Nu postaţi în cadrul categoriei "O mână de ajutor".

7. Descărcări

De aici se pot descărca diversele versiuni ale modificării.

Copyright © MyBB România 2010-2014. Toate drepturile rezervate.
Users : collective term for those who use computers. Users are divided into three types : novice, intermediate and expert.
Novice users : people who are afraid that simply pressing a key might break their computer.
Intermediate users : people who don`t know how to fix their computer after they`ve just pressed a key that broke it.
Expert users : people who break other people`s computers.
#2
Cu aproximativ 25 de minute întârziere am reușit să urc prima versiune a modificării Advanced Invitations System, versiunea Beta.
Pentru a înțelege cum se instalează, administrează și utilizează v-am pus la dispoziție atât tutoriale video (ce se află în același forum cu acest subiect) cât și un tutorial de tip text, ce se regăsește în cadrul primului post din acest subiect, la punctul 5.
Vă mulțumim și vă dorim utilizare plăcută!
Users : collective term for those who use computers. Users are divided into three types : novice, intermediate and expert.
Novice users : people who are afraid that simply pressing a key might break their computer.
Intermediate users : people who don`t know how to fix their computer after they`ve just pressed a key that broke it.
Expert users : people who break other people`s computers.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)