Google+

Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informaţii referitoare la această secţiune
#1
Information 
Acest topic are rolul de a veni în ajutorul regulamentului principal al forumului. El conţine o serie de reguli care se vor fi aplica la cererea şi oferirea supportului pe forumul nostru (de faţă).
Atenţie! Unele din aceste informaţii sunt generice şi nu se vor aplica doar la secţiunea de faţă ci şi la alte secţiuni de pe forum, precum Temă şi design.

0. Informații generale legate de această secțiune
Această secțiune după cum ați și putut vedea are un statut special. Asta se datorează în principiului modului aparte de funcționare al ei. În primul rând toate subiectele din aceasta au un prefix (excepție face acest topic!). Acest prefix nu este altceva decât o prioritate, fie mai mică, fie mai mare. Subiectele din secțiune sunt ordonate atât în funcție de prioritatea setată cât și în funcție de data ultimei replici din cadrul acelui subiect. Formula este următoarea : lastpost + prefix * 1 zi, unde lastpost e numărul de secunde scurse de la 1 ianuarie 1970 până la data ultimei postări în acel subiect, iar prefix e un număr de ordine asociat priorității specificate (2 - Prioritate mică, 3 - Prioritate medie, 4 - Prioritate mare, 5 - Prioritate mare). În acest fel subiectele cu prioritate mare sunt afişate la început, iar cele cu prioritate mai mică mai către final.
Atenție : Nu se închid subiecte care îndeplinesc condiția de mai sus dar care nu au nicio replică!
A

1. Postarea unui nou subiect
Dacă aveţi o nouă problemă / întrebare legată de MyBB atunci veţi putea posta un nou subiect în cadrul secţiunii de faţă. Pentru aceasta vă rugăm să ţineţi cont de următoarele :
  1. În primul rând trebuie să ştiţi că în momentul în care deschideţi un nou subiect este obligatorie adăugarea unui prefix la acesta. Puteţi alege unul din următoarele : Prioritate mică (în care timpul mediu de răspuns e de aproximativ 8 zile), Prioritate medie (timpul de răspuns mediu e de 6 zile), Prioritate mare (în care timpul de răspuns e de 4 zile) și Prioritate zero (în care timpul de răspuns e de aproximativ 2 zile). Ar trebui menționat faptul că ultimul tip de prioritate (Prioritate zero) poate fi setat doar de către un anumit tip de utilizatori și anume de Donatori. Se consideră zi lucrătoare orice zi din cadrul săptămânii, inclusiv în weekend.
  2. În cel de-al doilea rând sunteţi obligaţi să postaţi în cadrul mesajului şi linkul către forumul dvs., către forumul la care doriţi support. Se poate să primiţi "Deny from Support" dacă nu respectaţi această regulă, adică să nu mai puteţi posta în unele secţiuni de pe forum o perioadă de timp sau niciodată.
  3. Dacă setați o prioritate mult mai mare decât ar fi normal atunci veți putea suporta consecințele regulamentului nostru. Este nevoie de o clarificare în ceea ce privește setarea priorităților! Din păcate oamenii din staff nu îi vor putea sancționa pe cei care setează aiurea prioritățile pentru că nu au o bază, o anumită structură. În acest fel am dorit să venim în ajutorul lor, setând pentru anumite categorii de probleme diverse priorități implicite.
    a. Pentru subiectele în care autorul caută diverse alternative, modificări , teme sau dorește să adauge / scoată facilități MyBB, acestea vor avea întotdeauna Prioritate mică atașată.
    b. Subiectele în care sunt raportate probleme de șabloane, în general de aspect al forumului și nu sunt strict esențiale în realizarea diferitor acțiuni pe forum, vor avea atașată Prioritate mică.
    c. Pentru subiectele în care sunt prezentate probleme legate de aspectul forumului și care sunt esențiale în realizarea unor acțiuni în cadrul comunității, atunci se poate atașa și Prioritate medie. Un exemplu în acest sens, ar fi diverse probleme legate de editor-ul implicit. Dacă acesta nu funcționează corect, pe forum nu se mai poate posta.
    d. Pentru subiectele în care se raportează diferite probleme cu baza de date, cauzate sau nu de modificări, dar care nu afectează realizarea unor acțiuni esențiale pe forum, se va atașa Prioritate medie. De exemplu : să presupunem că am încercat să instalăm un plugin (de contact) care cauzează diverse erori MySQL la trimiterea unui formular de contact, atunci acesta trebuie să aibă Prioritate medie sau mai mică.
    e. Pentru subiectele în care se raportează diferite probleme cu baza de date, cauzate sau nu de modificări, dar care afectează realizarea unor acțiuni esențiale pe forum, se poate seta Prioritate mare. De exemplu : să presupunem că am instalat un plugin care cauzează diverse erori MySQL la trimiterea unui mesaj privat, atunci acesta trebuie să aibă Prioritate mare sau mai mică.
    f. În concluzie, Prioritate mare se va seta doar în cazul în care nu se pot realiza acțiuni esențiale pe forum. Aceste acțiuni sunt : vizualizarea forumului (cu facilitățile lui implicite), postarea unui mesaj / subiect, trimiterea unui PM, administrarea unui forum și moderarea sa.
  4. Redeschiderea unui topic închis (rezolvat) se face prin intermediul unui PM către o persoană din staff-ul nostru (de preferat din echipa de administrare, support sau dezvoltare). Ei vor putea să redeschidă topicul dvs.
2. Informații pentru cei care oferă support
  1. Nu oferiţi support celor care nu au un link către forumul lor! Pe lângă închiderea topicului creat, autorul trebuie să fie sancţionat prin blocarea accesului la support pentru o perioadă de 14 zile. La câmpul motiv puteţi trece "Fara link catre forum".
  2. Citiţi înainte de a posta! Nu oferiţi două răspunsuri asemănătoare!
  3. În momentul în care problema e rezolvată atunci fie cel care a deschis topicul, fie un administrator, super-moderator sau moderator este obligat să închidă topicul şi să nu îl mute nicăieri. Topicurile de acest gen vor fi automat mutate în secţiunea "Probleme rezolvate..." utilizându-se un task intern.
  4. De asemenea utilizatorul are dreptul de a cere redeschiderea unui topic marcat ca şi rezolvat şi închis, o singură dată şi doar dacă ultimul post din acel topic a fost creat cu cel mult 30 de zile în urma faţă de data curentă. În acest caz un moderator va muta topicul din secţiunea "Probleme rezolvate..." în "O mână de ajutor", va redeschide topicul şi va posta o replică în el prin care va anunţa acest lucru. Replica este deosebit de importantă pentru că fără ea, topicul se va închide automat în maxim o oră de la redeschidere, asta pentru că taskul intern rulează din oră în oră şi nu îţi poate da seama dacă topicul a fost redeschis sau nu.
3. Oferirea unui cont de administrator
În cazul în care vi se cere acces de admin pentru a putea vedea de unde apare problema vă rugăm să nu faceţi acest lucru decât pentru membrii din staff-ul nostru. Noi nu putem să vă protejam forumul în caz că aţi dat acces unei persoane neautorizate, care ajunge sa vă distrugă forumul. Vă rugăm să oferiţi acces doar persoanelor din staff-ul MyBB.Ro, pentru tot ceea ce se întâmplă înafara acestui staff, MyBB.ro nu-şi asumă responsabilitatea.

Vă mulţumim pentru timpul acordat citirii acestui mesaj!
Users : collective term for those who use computers. Users are divided into three types : novice, intermediate and expert.
Novice users : people who are afraid that simply pressing a key might break their computer.
Intermediate users : people who don`t know how to fix their computer after they`ve just pressed a key that broke it.
Expert users : people who break other people`s computers.
#2
Update la Regulament ! Cititi cu atentie, nu e de joaca.
Keep walking !   http://www.mybb.ro
#3
Funcționare actualizată.
Users : collective term for those who use computers. Users are divided into three types : novice, intermediate and expert.
Novice users : people who are afraid that simply pressing a key might break their computer.
Intermediate users : people who don`t know how to fix their computer after they`ve just pressed a key that broke it.
Expert users : people who break other people`s computers.
#4
Am renunţat la utilizarea modificării MySupport şi am introdus o proprie modificare, ceva mai simplă dar care oferă ca principal avantaj faţă de anterioara, posibilitatea de a bloca accesul la support pentru o persoană (vechiul "Deny Support") pentru o perioadă de timp, diferită sau nu de nelimitat.
Având în vedere acestea, rog atât simplii utilizatori, dar mai ales membrii staff-ului MyBB România să citească din nou informaţiile din primul mesaj al topicului. Nu de alta dar s-au adus modificări majore.
Users : collective term for those who use computers. Users are divided into three types : novice, intermediate and expert.
Novice users : people who are afraid that simply pressing a key might break their computer.
Intermediate users : people who don`t know how to fix their computer after they`ve just pressed a key that broke it.
Expert users : people who break other people`s computers.
#5
S-a realizat modificarea ordinii de afișare a subiectelor din această secțiune. Noua formulă după care se realizează ordonarea descendentă a acestora este : lastpost + prefix * 1 zi (vezi primul meu mesaj din acest topic pentru explicarea variabilelor). Formula nu face altceva decât să aducă cât mai multe subiecte noi pe prima pagină și totuși să le afișeze pe cele mai importante primele.
Users : collective term for those who use computers. Users are divided into three types : novice, intermediate and expert.
Novice users : people who are afraid that simply pressing a key might break their computer.
Intermediate users : people who don`t know how to fix their computer after they`ve just pressed a key that broke it.
Expert users : people who break other people`s computers.
#6
Timpul mediu de răspuns pentru fiecare prioritate în parte a fost modificat.
Users : collective term for those who use computers. Users are divided into three types : novice, intermediate and expert.
Novice users : people who are afraid that simply pressing a key might break their computer.
Intermediate users : people who don`t know how to fix their computer after they`ve just pressed a key that broke it.
Expert users : people who break other people`s computers.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)