Google+

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MyBB Romania Supporter
#1
Așa cum v-am promis acum câteva zile, iată că a venit timpul să recreăm un nou plugin care are ca și principal scop acela ar îmbunătățirii support-ului pe care îl oferim față de webmasterii români. Setul de feature-uri nu este încă complet, acesta este doar un prim pas, o prima versiune.

Aceasta este versiunea BETA și va fi în curând considerată stabilă. Prima versiunea suportată este MyBB 1.8.6 și nu este compatibilă cu versiunile mai vechi. De asemenea, nu este obligatoriu să folosiți acest plugin pentru a descărca traducerea. Vom oferi și versiunea clasică.
Începând cu versiunea stabilă, modificarea se va putea descărca de pe GitHub. Până atunci ea va accesibilă ca și atașament.

Nume modificare : MyBB Romania Supporter
Compatibilitate: MyBB 1.8.x
Versiune : 1.0 BETA
Distribuit de : MyBB România

Descriere
Modificarea ‘‘MyBB Romania Supporter’’ are rolul de a administra traducerile de limbă română de pe forumul tău MyBB și de a crea și oferi accese temporare unor anumiți utilizatori din cadrul comunității noastre pentru a primi ajutorul în rezolvarea unor probleme. Aceste accese vă permit să nu mai oferiți parola în clar și nici să nu mai stați cu grijă că trebuie să o schimbați după ce problema cu forumul a fost rezolvată.

Instalare
Pentru instalarea modificării urmaţi paşii de mai jos:
1. Încarcă conţinutul directorului admin/modules/mybbro din arhivă pe serverul tău, exact în aceeaşi locaţie.
2. Încarcă conţinutul directorului images/mybbro din arhivă pe serverul tău, exact în aceeaşi locaţie.
3. Încarcă conţinutul directorului inc din arhivă pe serverul tău, exact în aceeaşi locaţie.
4. Încarcă conţinutul directorului inc/plugins din arhivă pe serverul tău, exact în aceeaşi locaţie.
5. Încarcă conţinutul directorului inc/tasks din arhivă pe serverul tău, exact în aceeaşi locaţie.
6. Du-te la pagina Admin CP > Plugin Manager > MyBB Romania Supporter şi activează modificarea.
7. Configurează modificarea! Acest lucru poate fi realizat de pe pagina de la adresa Admin CP > Board settings > Change Settings > MyBB Romania Supporter.
8. Administrează modificarea! Acest lucru poate fi realizat de pe pagina de la adresa Admin CP >  Supporter.
9. Vă mulțumim!

Instrucțiuni de utilizare
Dacă până acum am făcut manuale și tutoriale lungi pentru a explica cum se utilizează anumite modificări, de astăzi ne-am propus să simplificăm puțin lucrurile și să includem mai multe screenshot-uri în acestea. Nu o să mai pierdem prea multe cuvinte... Să începem, zic...
Setările generale ale aplicației
   
Aplicația curentă vine în mod implicit cu 5 setări care permit configurarea generală a modului în care aceasta funcționează. Iată ce i se pune la dispoziție utilizatorului:
a. Adresă web server - permite configurarea și setarea adresei URL a serverului cu actualizări. În principiu acest server, este chiar platforma noastră - MyBB România.
b. Este activat accesul temporar? - permite activarea sau dezactivarea modulului de accese temporare. În mod implicit, acest modul nu este activat.
c. Setarea automată pe română? - permite setarea automată pe limba română atunci când traducerea este instalată folosind acest plugin. Setarea pe Yes vă scutește să parcurgeți câțiva pași adiționali pentru a schimba limba curentă de pe engleză pe română.
d. Se actualizează și fișierele de tip imagine la un update? - traducerea noastră vine și cu un set de imagini pentru grupurile de utilizatori, specifice limbii române. Ar fi bine să le aveți și pe acestea... Noi cel puțin vi le recomandăm!
e. Când se trimit date statistice... - ajutați-ne și trimiteți ceva date despre serverul dvs. pentru a putea rezolva anumite probleme care apar. Datele respective vor fi utilizate doar pentru uz intern și nu vor fi expuse publicului larg.
Panoul de control
   
Panoul de control se poate regăsi la adresa Admin CP > Supporter. Prima pagina pe care o veți vedea aici este una intitulată Tablou de bord. Dacă ar fi să facem o clasificare legată de cele 6 item-uri care apar în meniul din stânga, veți vedea că doar Tablou de bord, Accese și Traduceri sunt cele mai importante. Restul vă invităm să le descoperiți singuri, pentru că sunt destul de ușor de înțeles ce rol au. Noi o să tratăm în cele ce urmează doar cele 3 pagini, menu item-uri.
Tabloul de bord oferă o perspectivă generală despre modificarea curentă. Îți oferă informații despre versiunea platformei, despre o anumită versiune a traducerii, o vedere de ansamblu asupra permisiunilor unor directoare ce sunt modificate când traducerea este descărcată pe serverul dvs. cât și posibilitatea de a scoate sau a adăuga un link către forumul nostru. Lucrurile nu sunt foarte dificil de înțeles, cu puțină răbdare și după ce vă asigurați că ați citit instrucțiunile de pe pagina, suntem siguri că lucrurile vor deveni mai clare. Dacă nu, nu ezitați și ne contactați. Vă vom ajuta.
Accese
   
Acest feature este de fapt marele plus care a fost adăugat o dată cu acest re-branding. Accesele temporare vor putea fi create de orice utilizator care are acces la aceasta pagina din Admin CP. Accesul se crează folosind un formular special de Adăugare din cadrul tabului cu același nume. La adăugare nu va trebui să specificați decât o eticheta și perioada de timp pentru care accesul este valid. Perioada poate fi de o zi, 3 sau 7 zile. O dată ce accesul s-a creat, el va apărea în tabloul de accese, fiind asignat utilizatorului curent al dvs. Folosind numele de utilizator respectiv și parola temporară creată, oricine cunoaște aceste date se poate autentifica pe forumul dvs. Autentificarea este valabilă atâta timp cât tichetul rămâne valid. Toate tichetele expirate sunt șterse prin intermediul unui task, ce rulează o dată la 24 de ore.
O altă caracteristică deosebit de importantă al acestui feature, este că utilizatorii care nu au creat accesele respective, dar au acces la tabelul cu toate accesele existente, nu vor vedea întreaga parolă. În acest fel, ne asigurăm că doar autorul accesului temporar știe care sunt credențialele respective. Vă încurajăm să utilizați această metodă pentru a ne cere și oferi acces la forumul dvs. când întâmpinați o problemă.
Traduceri
   
În fine, a venit momentul să folosim și o traducere în limba română pentru comunitatea noastră, să avem un mecanism prin care ne putem actualiza periodic traducerea, în funcție de versiunea forumului nostru. Aceasta secțiune oferă toate aceste feature-uri pentru a ușura experiența utilizatorului. Vom distribui și traducerea blank, nu vă vom forța să folosiți acestă modificare.
Totul începe o dată cu apăsarea butonului Verifica pentru eventuale noi versiuni de traducere ce permite sincronizarea informațiilor de pe server cu cele locale. Sincronizarea se poate face o dată la fiecare 30 de minute și este o operațiune exclusiv manuală. După sincronizare, în tabelul din dreapta-sus vor apărea listate toate versiunile de traduceri ce sunt compatibile cu versiunea ta de MyBB. Acest sistem ar trebui să funcționeze de la versiunea 1.8.6 în sus a platformei MyBB. O dată ce aveți cel puțin o traducere listată, puteți să o instalați local, apăsând pe legătura acum ce va apărea în dreptul versiunii respective în tabel. Nu vă rămâne decât să așteptați 10-15 secunde până când procesul se finalizează și statusul se modifică corespuzător. Dacă nu apare ceva pe un fond roșu, atunci totul a decurs bine. Altfel, cel mai probabil una din erorile din Lista cu posibile erori la instalate a avut loc. Acum vă puteți bucura de traducerea noastră fără a fi nevoiți să accesați periodic un cont FTP.

Probleme și răspunsuri
1. Pe forum nu sunt afişate imaginile pachetului de limbă
Această problemă apare deoarece utilizaţi pe forum dvs. mai multe teme, iar unele dintre ele au directoarele de imagine diferite ca structură faţă de cea default de la MyBB. Pentru rezolvarea problemei va trebui să copiaţi directorul groupimages/romanian din folderul images de pe server în folderul specific temei pe care o utilizaţi pe forum, păstrând structura internă a fiecărui folder.
2. La verificarea unor posibile actualizări primesc eroare, chiar dacă serverul funcţionează!
Dacă la apăsarea butonului de verificare a unor posibile actualizări primiţi eroare, chiar dacă ştiţi sigur că serverul de date funcţionează corect atunci se poate să nu aveţi legătura către noi din subsol. Pentru rezolvarea problemei va trebui să adăugaţi o legătură către noi în cadrul subsolului forumului dvs., folosind butonul specific de pe pagina : Admin CP > Supporter> Tablou de bord.
3. La instalarea unei actualizări primesc eroarea "eroare:ext". Ce fac?
Asta înseamnă că pe serverul tău există deja o arhivă cu acelaţi nume cu cea care trebuie descărcată de către modificare. Pentru rezolvarea problemei şi a erorii va trebui să verificaţi şi să ştergeţi orice arhivă care începe cu ro_ atât din directorul inc/languages cât şi din images. După ce le ştergeţi atunci veţi putea da un refresh şi veţi putea realiza actualizarea.
4. Ce fac dacă la actualizare primesc eroarea : "eroare:zip"?
Eroare te anunţă că procesul de dezarhivare a fişierului descărcat nu s-a putut realiza. Eroarea apare din mai multe motive : fie directorul de lucru nu are permisiuni de scriere, fie arhiva nu are un format corect, nu este de tip zip, fie este coruptă. Dacă vă apare această eroare atunci vă rugăm să ne contactaţi pentru a vedea exact de unde provine eroarea şi cum puteţi să o rezolvaţi!
5. Procesul de actualizare a unei versiuni de limbă întâmpină eroarea "eroare:del". Cum scap de ea?
După ce descarcă arhiva cu pachetul de limbă şi o dezarhivează pe serverul tău, modificarea trebuie să şteargă această arhivă pentru a nu încărca aiurea serverul cu informaţii. Dacă acţiunea de ştergere a arhivei nu are loc cu succes, atunci întâmpinaţi această eroare. Rezolvarea este foarte simplă : ştergeţi eventualele arhive care încep cu ro_ din cadrul directoarelor images şi inc/languages. Chiar dacă va apărut această eroare atunci trebuie să ştiţi că se poate ca procesul de actualizare să fi avut loc, numai că ultimul pas, ştergerea fişierului descărcat nu a putut fi şters!


Attached Files
.zip   MyBB Romania Supporter-BETA.zip (Size: 76.62 KB / Downloads: 10)
Users : collective term for those who use computers. Users are divided into three types : novice, intermediate and expert.
Novice users : people who are afraid that simply pressing a key might break their computer.
Intermediate users : people who don`t know how to fix their computer after they`ve just pressed a key that broke it.
Expert users : people who break other people`s computers.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)